Stressigt

Inte skrivit på länge, har haft mycket att göra. Vaknat, gått till jobbet (07:30), jobbat till 15:00-16:00 därefter direkt till Online (ännu mer jobb) och sedan hem 21.30, duscha, äta och störta i säng. Puh.

Tur att det är fredag idag, sedan är det helg och nästa vecka är jag ledig eftersom jag åker till London med familjen för att fira mamis 50 års dag. Kommer hem nästa fredag och har därefter ytterligare en helg till förfogande innan jobbet börjar igen.

Även om jag ska vila och ta det lugnt måste jag även plugga en hel del. Deadline för arbetsuppgift 2 är samma dag som jobbet börjar igen. Helst vill jag veta om jag blivit godkänd på arbetsuppgift 1 innan jag börjar på tvåan men jag har inte fått något mail från läraren ännu så lever i osäkerhet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0